Вітаю Вас, Гість

Документи, необхідні для заміни даних у реєстрі при зміні назви/організаційно-правової форми організації:

  1. Лист-повідомлення про зміну назви/організаційно-правової форми на бланку організації.
  2. Виписка з ЄДР (оригінал або нотаріально завірена копія).
  3. Лист про присвоєння реєстраційного номера, виданий Головною державною фіто санітарною інспекцією (при реєстрації до 2013 року – Державною інспекцією з карантину рослин).
  4. Копія протоколу зборів про зміну назви/організаційно-правової форми.
  5. Копія договору оренди або права власності на складські приміщення, виробничі площі, теплиці, земельні ділянки (якщо такі є в наявності).

Документи, необхідні для заміни даних у реєстрі при зміні юридичної адреси:

  1. Лист-повідомлення про зміну юридичної адреси на бланку організації.
  2. Виписка з ЄДР (оригінал або нотаріально завірена копія).
  3. Лист про присвоєння реєстраційного номера, виданий Головною державною фіто санітарною інспекцією (при реєстрації до 2013 року – Державною інспекцією з карантину рослин).
  4. Копія договору оренди або права власності на складські приміщення, виробничі площі, теплиці, земельні ділянки (якщо такі є в наявності).

Документи, необхідні для заміни даних у реєстрі при зміні керівника:

  1. Лист-повідомлення про зміну керівника на бланку організації.
  2. Виписка з ЄДР (оригінал або нотаріально завірена копія).
  3. Копія протоколу зборів про зміну керівника.
  4. Копія наказу про звільнення попереднього керівника.
  5. Копія наказу про призначення нового керівника.
  6. Лист про присвоєння реєстраційного номера, виданий Головною державною фіто санітарною інспекцією (при реєстрації до 2013 року – Державною інспекцією з карантину рослин) – оригінал.
  7. Копія договору оренди або права власності на складські приміщення, виробничі площі, теплиці, земельні ділянки (якщо такі є в наявності).

Документи, необхідні при поновленні втраченого листа про реєстрацію:

  1. Лист з проханням поновити реєстрацію.
  2. Виписка з ЄДР (копія).
  3. Копія договору оренди або права власності на складські приміщення, виробничі площі, теплиці, земельні ділянки (якщо такі є в наявності).

Документи, необхідні для проведення реєстрації осіб, які здійснюють господарську діяльність, пов’язану з виробництвом та обігом об’єктів регулювання відповідно до наказу Мінагрополітики України від 12.11.2006р. №690 :

  1. Заява про проведення перевірки та реєстрації особи.
  2. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (оригінал або нотаріально завірена копія).
  3. Інформаційний лист про види діяльності організації, пов’язані з виробництвом та обігом об’єктів регулювання; наявність складських приміщень, виробничих площ, теплиць, земельних ділянок с/г призначення та зазначенням відповідальної особи і контактним номером телефону (у довільній формі).
  4. Копія договору оренди або права власності на складські приміщення, виробничі площі, теплиці, земельні ділянки.

Список документів для отримання імпортного карантинного дозволу:

  1. Заява встановленої форми.
  2. Копія листа про реєстрацію.
  3. Копія зовнішньо-економічного контракту.
  4. Специфікація або інвойс на вказану вагу в заяві (за три або шість місяців).
  5. Платіжне доручення на вказану вагу.

 

Документи подаються в друкованому вигляді